Sponsori

luni, 7 februarie 2011

Confuzie

Toamna 2010, în centrul vechi al oraşului, actualmente capătul „Gropii”, una din inscripţiile ce decorează blocurile - de altfel, una dintre cele mai „muncite” opere ale genului – pastişă (ca mai toate pe la noi, între mâzgălituri şi graffiti). Am ieşit pe jumătate din maşina nepotului şi am îndrăznit să surprind imaginea. Am scăpat ca prin urechile acului de o bătaie zdravănă pe care mi-au promis-o instant vreo 4 domni serioşi, aflaţi la o locantă din spatele blocului cu pricina, „aburiţi” zdravăn, dar convinşi că pe ei doresc să îi compromit în poză. Norocul meu...tot cu Piedone, consortul din dotare, pe care domnii nu au dorit să îl provoace la duel, deşi aveau cuvenita majoritate. Am renunţat atunci să mai întreb de povestea inscripţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu